הכנה לצו ראשון – המפתח לתפקידים הכי איכותיים בצה”ל

חולמים על שירות מעניין ומשמעותי? הכנה לצו ראשון עוזרת לכם למקסם את התוצאות שלכם במבחנים הפסיכוטכניים ובראיון האישי. ככל שתגיעו מוכנים יותר, כך תשפרו את הסיכויים שלכם להשיג תפקידים שווים בצבא.

מה כולל הצו הראשון?

הצו הראשון מתחיל במילוי שאלון אימות נתונים ושאלון רפואי אונליין וממשיך ביום מיונים הנערך בלשכת הגיוס, במהלכו תעברו בדיקות רפואיות לקביעת הפרופיל, מבחנים פסיכוטכניים וראיון אישי.

מבחנים פסיכוטכניים – מבחנים ממוחשבים הקובעים את הדפ”ר (דירוג פסיכוטכני ראשוני) שלכם. מבחנים אלו כוללים 25 שאלות קצובות בזמן בתחום המילולי, הצורני והכמותי. המבחן הוא אדפטיבי והשאלות בו מותאמות לרמת הנבחן. כלומר, רמת הקושי של השאלות עולה או יורדת בהתאם לתשובות שלכם. הציונים במבחנים הפסיכוטכניים נעים בין 10-90.

ריאיון אישי – שיחה אישית עם מאבחנת פסיכוטכנית שנועדה לבדוק את רמת המוטיבציה שלכם והתאמתכם לתפקידים השונים בצבא.

הכנה לצו ראשון – מדוע היא חשובה?

לקבל מיונים שווים – ציוני המבחנים הפסיכוטכניים בשילוב הריאיון האישי, משפיעים בצורה משמעותית על השיבוץ שלכם בצבא ועל הסיכוי לקבל מיונים לתפקידים נחשקים ויוקרתיים בסיירות מובחרות, יחידות מחשוב ומודיעין, קורס טייס, חובלים ועוד.

לשפר תוצאות – כדי לקבל מיונים יוקרתיים ביחידות המובחרות, עליכם להשיג ציון דפ”ר של 80 ומעלה. ככל שתגיעו לצו הראשון מוכנים יותר מבחינה מנטלית ומעשית, כך תוכלו לשפר את התוצאות של המבחנים ולעבור את הריאיון בצורה שתשקף את יכולותיכם ושאיפותיכם.

לדעת מה מצופה מכם – כשאתם יודעים לקראת מה אתם הולכים, רמת הלחץ יורדת ויכולת הביצוע עולה.

הכנה לצו ראשון עם פזצט”א – הדרך הקצרה והיעילה למיונים הנחשקים ביותר

נתחיל מהנתונים:

87% מהתלמידים שלנו מגיעים לטופ של הציונים ומקבלים זימונים לתפקידים הטובים ביותר בצה”ל

הנתונים המדהימים האלה מושגים בזכות:

תכנית עדכנית – הקורס שלנו מותאם לשינויים החדשים בשיטת המיון של צה”ל בצו ראשון. התכנית כוללת 6 פרקים: כמותי, מילולי, אנאלוגיות צורניות, סימול עברית, הכנה לראיון אישי וסימולציות.

מסלול הכנה ייחודי וממוקד – השיטה הייחודית שפיתחנו לפתרון מדויק ומהיר לשאלות השונות, כוללת קורס אונליין עם למעלה מ-900 שאלות תרגול בדרגות קושי שונות, 13 סרטוני וידיאו ממוקדים ו-4 מבחני סימולציה מלאים, המדמים את המבחנים על כל סוגי השאלות ו”המלכודות” המסתתרות בהם.

טקטיקות ייחודיות – תלמדו שיטות שונות לניהול נכון של זמן, שיעזרו לכם לתעדף את השאלות במבחן הדפ”ר בצורה חכמה ולהוריד את מפלס החרדה, כך שתוכלו להספיק להשיב על השאלות במהירות, בלי לבזבז זמן יקר.

הכנה לראיון האישי – בהדרכה פרטית אחד על אחד, תלמדו כיצד להציג את עצמכם, כיצד להתנהג במהלך הריאיון, איך להימנע מטעויות נפוצות, מה להשיב על שאלות מכשילות, איך להבליט יתרונות ועוד. ההדרכה מחזקת את הביטחון העצמי ומפיגה חששות.

הדרכה אישית צמודה – צוות המדריכים המקצועי שלנו מכיר מבפנים את מבחני הדפ”ר ואת הדרך בה מתנהל הריאיון האישי. המדריכים שלנו זמינים עבורכם עם מענה לכל שאלה: בטלפון, ווטסאפ ומפגשי הזום הקבוצתיים.

רוצים לדעת עוד על הכנה לצו ראשון עם פזצט”א ? היכנסו לכאן