כפתור הזזת הזימונים

בדצמבר 2018, צה”ל התקדם עוד מדרגה מבחינת השירותים הטכנולוגיים והנגשת המידע למלש”בים. הוחלט על שינוי גישה בכל הנוגע לשליחה וקבלה של זימונים, למיונים השונים של צה”ל.

מטרת המהלך הינה הנגשת היכולת לקבוע דחייה של צווים וזימונים לצו הראשון ויום המא”ה, וכן זימונים מיחידות ומסלולים אחרים לימי מיון קדם צבאים נוספים. בכך ניתן למנוע מצב של אי נעימות, ניסיון תקשורת ארוך ומסורבל דרך מרכז השירות של מיט”ב, או חוסר קבלת מענה למקרים המחייבים דחייה כי אינכם מסוגלים לעמוד בתאריך היעד של צו הזימון שלכם.

בזכות האפשרות הזאת תוכלו לבקש דחייה של מיונים שונים כמו זימון לצו ראשון, ליום המא”ה (לבנות בלבד) ולמיוני המשך קדם-צבאיים מתקדמים במסלולים השונים.

איך כפתור “הזזת הזימונים” עובד?

עליכם להיכנס לאתר “מתגייסים” באמצעות מחשב או לחילופין דרך הטלפון הנייד. לאחר כניסתכם לאתר, יש להתחבר לאזור האישי המופיע בסרגל הכלים העליון בצד שמאל.

כאשר אתם בפנים עליכם להיכנס לעולם הרלוונטי לזימון (לדוגמא עולם הצו הראשון, יום המא”ה, המיון המתקדם). לאחר מכן יש להקליק על המיון המיועד שאותו אתם מעוניינים לדחות למועד אחר.

בצידו של הזימון הקיים מופיע כפתור בשם “הזזת זימונים” – לחיצה עליו תפתח בפניכם לוח שנה. בלוח השנה תצטרכו לסמן טווח תאריכים בהם תעדיפו להגיע למיון, במקום התאריך המקורי שנקבע לכם. בשלב הסופי תבחרו שעה ותאריך שהכי מתאימים לכם, ותמתינו עד לקבלת אישור סופי מהמערכת.

הערות חשובות שכדאי לדעת ולזכור

  • בשלב בחירת התאריכים החדשה של הזימונים, שאליהם כן תוכלו להגיע בעתיד, יש לסמן תאריכים בטווח הזמן הקרוב לזימון המקורי.
  • ניתן להזיז זימונים לכל מיון עד 48 שעות לפני המועד הנוכחי.
  • כל זימון אליו קיבלתם צו, ניתן להזיז עד פעמיים לכל היותר.
  • ניסיתם לשנות תאריך ולא קיבלתם אישור? זכרו שכל הקודם זוכה! שינוי מועד זימונים שקיבלתם תתאפשר אך ורק על בסיס מקום פנוי במועד אחר בלבד.