הכנה ליום המא”ה – להגדיל את הסיכויים למיונים השווים

מטרת יום המא”ה (ראשי תיבות של: מיון, איתור והשמה) היא לעזור לצבא להכיר את היכולות והכישורים שלכם במגוון תחומים. ביום זה תעברו תחנות ומבחנים שונים אשר ישקפו את מידת התאמתכם לתפקידים משמעותיים ומעניינים בצבא. ככל שתגיעו ליום זה מוכנים יותר, כך תוכלו להפגין את היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר ותשפיעו על המיון שלכם.

מהו יום המא”ה?

יום המא”ה מתקיים כמה חודשים לאחר הצו הראשון והוא נועד לקבוע את מידת ההתאמה של המלש”בים (מועמדים לשירות ביטחון) לתפקידים איכותיים בצה”ל. עד לא מזמן רק בנות זומנו ליום המא”ה אך החל מנובמבר 2021 עם שינוי שיטת המיון של צה”ל, בנים ובנות גם יחד מקבלים זימון ליום זה. ציוני יום המאה נעים מ-1 (הציון הנמוך ביותר) ועד 5 (הציון הגבוה ביותר) וכדי להגיע לתפקידים איכותיים, צריך לקבל ציונים גבוהים ב-2 עד 3 מהתחומים בהם אתם נבחנים.

מה ההבדל בין יום המא”ה לבנים ולבנות?

יום המא”ה לבניםיום המא”ה לבנים הנקרא גם יום המפ”ל (מיון לפיקוד וללחימה), נועד לבעלי פרופיל קרבי ומטרתו לקבוע את מידת התאמתם לתפקידי פיקוד ולחימה. במהלך יום המא”ה המלש”בים עוברים במספר תחנות ונבחנים במבחנים שונים הבודקים את הכישורים והיכולות שלהם במגוון תחומים. התחנות כוללות נושאים כמו: דינמיקה קבוצתית, סימולציה אישית, מבחנים טכניים ועוד.

יום המא”ה לבנות – יום המא”ה נועד לבנות עם פרופיל רפואי של מעל 45 וציון סימול עברית 6 ומעלה. ביום זה הבנות מקבלות הזדמנות להפגין את יכולותיהן וכישוריהן באמצעות תחנות ומבחנים שונים, שנועדו לקבוע את מידת התאמתם לתפקידים איכותיים בצבא.

מהי החשיבות של יום המא”ה?

יום המא”ה נועד לאפשר לצה”ל להכיר אתכם טוב יותר ולפתוח בפניכם דלת למגוון תפקידים משמעותיים ומעניינים, בהם תוכלו לממש את היכולות שלכם בצורה מיטבית. הכנה יעילה ומקצועית ליום המא”ה ,תקנה לכם יתרון ניכר על פני חבריכם לקבוצה: כשתדעו מה מצפה לכם תגיעו ליום זה רגועים ובטוחים בעצמכם, תתבלטו מעל כולם בזכות ההדרכה והתרגול וכתוצאה מכך תקבלו ציונים גבוהים, שיובילו למיונים השווים ביותר.

הכנה ליום המא”ה עם פזצט”א – ההזדמנות שלכם להפציץ ביכולות שלכם!

יתרונות המסלול שלנו:

הכנה יעילה ומקיפה – אנחנו מציעים לכם מסלול הכנה קצר וממוקד המבוסס על וידאו (VOD) ותרגול אונליין המכסה את כל התחנות. ערכת ההכנה שלנו כוללת: 6 סרטוני הדרכה ברורים וממוקדים, קבצי תרגול הכוללים למעלה מ-400 שאלות, 10 מדריכים כתובים ו-10 מקבצי תרגול מלאים ובהם: מבוא ליום המא”ה, תחנת הדרכה, דינמיקה קבוצתית, סימולציה אישית, הסקה כמותית וניתוח גרפים, מבחני זירוז ודיוק, כללים וסידורים, מבחנים טכניים, ראייה מרחבית/תלת-מימד ותכנון אסטרטגיה.

תכנית מקצועית – התכנית נבנתה על ידי מיטב המומחים בתחום האבחון והמיון, המכירים את תהליך ההשמה מפנים.

נוחות וזמינות – מיד עם רכישת הערכה תוכלו להתחיל ללמוד אונליין 24/7, מהמחשב או הנייד. כמו כן תוכלו לבחור גישה לתכנים למשך שבוע, חודש או חצי שנה, בהתאם לסוג המנוי.

רוצים לדעת עוד על הכנה ליום המא”ה עם פזצט”א ? היכנסו לכאן